Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr – otevření kanceláře pojišťovny
Pavlík, Jan ; Musil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší podnikatelský záměr otevření pobočky Allianz pojišťovny. Práce řeší teoretickou část podnikání, podnikatelského záměru a plánování, ale i praktickou část konkrétního případu vybudování kanceláře pojišťovny.
Podnikatelský záměr – otevření kanceláře pojišťovny
Pavlík, Jan ; Musil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší podnikatelský záměr otevření pobočky Allianz pojišťovny. Práce řeší teoretickou část podnikání, podnikatelského záměru a plánování, ale i praktickou část konkrétního případu vybudování kanceláře pojišťovny.
Analýza marketingových aktivit ve společnosti Allianz pojišťovna, a.s..
Šrámková, Martina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Utěšilová, Pavla (oponent)
Allianz pojišťovně, a. s. dlouhodobě náleží třetí místo na českém pojistném trhu. Cílem diplomové práce je na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu této pojišťovny uvést návrhy a doporučení do budoucna, které by posílily její postavení. V teoretické části je nejprve charakterizován marketingový výzkum s důrazem na metodu dotazování, které bylo v diplomové práci využito. Dále jsou teoreticky popsány jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu. Praktická část se zpočátku věnuje informacím o Allianz pojišťovně, a. s. a rovněž jsou uvedeny výsledky sekundárního výzkumu o vývoji pojistného trhu. Následně je provedena analýza prvků marketingového a komunikačního mixu, která je podpořena výsledky dotazníkového šetření. Na základě těchto zjištění je v závěru provedeno vlastní zhodnocení doplněné o SWOT analýzu a navrhnuty konkrétní návrhy a doporučení.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Gajzurová, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové strategie produktu cestovního pojištění Allianz pojišťovny, a.s. včetně návrhů a doporučení na její zlepšení. Teoretická část objasňuje a vysvětluje jednotlivé etapy části praktické. Zabývá se tedy problematikou marketingové strategie, marketingového mixu a teorie značky. V praktické části je rozebrán marketingový mix, stanovena analýza konkurence, SWOT analýza a proveden vlastní výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na závěr této práce je uvedeno celkové zhodnocení a navržená doporučení.
Ruský pojistný trh
Fedorenko, Anton ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Analýza současného ruského pojistného trhu. Historie, struktura, právní uspořádání trhu. Analýza pěti největších ruských pojišťoven, celková analýza a prognóza.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.